lørdag den 30. juni 2012

Genial bytur!

Det var lige præcis hvad jeg trængte til! En fantastisk bytur med fantastiske mennesker!

Og alligevel kunne jeg ikke give helt slip. Jeg forsøgte ellers at starte pænt med kun at drikke vand og undgå alkohol, men jo mere hyggeligt det blev, jo sværere syntes jeg det blev. Og så endte jeg med at få mig en enkelt - og endnu en og... Jeg er faktisk usikker på, om jeg endte med at få 3 eller 4 øl...

Til sidst brød selskabet stille og roligt op. Vi trissede lidt videre med Allan og Tine. Til slut tog vi en taxa op til dem og gik hjem derfra. Og mens vi gik hjemad, begyndte det at lysne. Solen er på vej til at stå op - og vi er på vej i seng.

Jeg tror ikke, at jeg stadig kun er overvægtig i morgen, når jeg vågner, men det er også fuldstændig ligegyldig efter sådan en fantastisk aften. Det burde vi gøre lidt oftere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar