tirsdag den 26. juni 2012

Nu må der gerne snart ske noget!

Så er jeg igen i en periode, hvor det hele er lidt træls. Måske hvis jeg brokker mig her, at der begynder at ske noget?

Vægten danser konstant omkring tallet 86,9 kg. De sidste 6 dage har jeg ligget omkring dette tal (87,0 og 871 1 gang hver), og jeg er ved at være træt af at se det tal! Jeg havde jo en forventning, håb og drøm om snart at slippe for at være fed (det sker ved 86,7 kg), men det er som om at jeg ikke må komme derned.

Jeg synes umiddelbart, at jeg spiser pænt, men nok ikke pænt nok. Jeg må tilbage til total afholdenhed. Det positive er dog, at jeg holder vægten. Den stiger heldigvis ikke, og det er jo det vigtigste.

I aften skal jeg til fællesspisning med pigerne på den kinesiske. Jeg håber, at jeg kan holde mig i skindet og spise nogenlunde fornuftigt. Det meste af maden er jo friturestegt...

Jeg var forresten igennem noget af mit tøj i weekenden. Jeg kan så småt begynde at passe str 40!!!! Så selvom vægten står stille, så sker der noget på kroppen.

I øvrigt - jeg var ude at løbe igår. Guess what! Jeg løb over 1 km! Virkelig en kæmpe personlig sejr. Jeg klarede det næsten uden pauser. Da jeg kom til det lille stykke mellem de to stikveje, blev jeg nødt til at gå 10-20 meter, og så var jeg klar til at løbe igen. Jeg er stolt af mig selv. Måske det egentligt er derfor, at vægten står stille?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar