onsdag den 6. juni 2012

Stilstand

Jeg synes det er lidt træls i øjeblikket. Jeg synes ellers, at jeg spiser pænt, men der sker ikke rigtigt noget med vægten. Til gengæld kan jeg mærke, hvordan jeg forbedrer min kondition for hver dag der går.

Jeg har været til fysioterapeut pga et andet anliggende i dag, hvor vi kom ind på mit løberi. Hun sagde, at jeg har gjort helt korrekt med min opstart, og hun syntes ikke, at 500 meter var for kort en afstand at løbe. Det er åbenbart vigtigt, at ledbåndene også kan følge med, og det går langsommere end med konditionen. Så jeg fortsætter med en meget langsom løbeopstart.

Jeg tager stadig pillerne - jeg tør simpelt hen ikke lade være. På et eller andet tidspunkt sker der vel noget igen. Indrømmet - jeg synes det er sjovere, når vægten flytter sig...

Morgenens vægt var i øvrigt 88,9 kg. Jeg holder mig trods alt under de 89, men jeg frygter hver eneste morgen, at jeg igen kommer op på 89. Det vil jeg IKKE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar