mandag den 4. juni 2012

Intet at frygte...

Hold nu op, hvor har jeg da bare ikke haft nogen grund til at være nervøs for lægebesøget i dag. Der gik omkring 5 minutter, fra jeg begyndte at argumentere, til lægen havde udskrevet ny recept til mig på pillerne. Han har givet mig recept på 2 pakker, og jeg gik ned og hentede den første efter konsultationen.

Lægen var i øvrigt helt fantastisk og fik mig boostet på den gode måde. Han var dybt imponeret over mit vægttab og blev ved med at sige, at "Det er HEEELT VILDT!" Så jeg sad med MEGET rank ryg og sugede til mig... Jeg fik også målt mit blodtryk - det var 110/70. Dagens flotteste blodtryk, sagde han.

Nu skal jeg så tage mig en beslutning om, hvad jeg vil med de ekstra 10 uger på pillerne. Enten kan jeg tage en KÆMPE tørn, eller også skal jeg vente med at begynde på dem, indtil motivationen er i top. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor jeg er lige nu... Ikke at motivationen er forsvundet, men... ja, jeg ved sq ikke helt. Måske det er motionen, der gør, at jeg ikke kan spise helt så pænt i øjeblikket. Jeg er i hvert fald ikke helt tilfreds med mig selv...

Morgenens vægt var i øvrigt 88,6 kg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar