onsdag den 4. juli 2012

AAARRGGHH!

Nu er det altså ikke sjovt længere! Nu må det altså godt snart stoppe. Det er godt nok længe siden, at jeg har været SÅ påvirket af ægløsning. Hold op hvor er det frustrerende.

Morgenvægten sagde til morgen 87,8 kg. Hvis jeg så bare kunne komme med en begrundelse for, at jeg nu har en vægt tæt på de 88, men det har jeg ikke. Jeg har spist pænt - godt nok fik jeg et par chokolader igår, men ikke nok til at jeg skulle tage 400 gram på i forhold til igår.

Fakta er, at jeg siden fredag, hvor jeg vejede 86,1 kg, har taget 1,7 kg på. Det er altså noget af en sjat. Det underlige er dog, at min vægts udregninger på min vægt (fedtprocebt osv.) ligger lavere end nogensinde. Jeg håber inderligt, at vægten har ret, og at det dermed også betyder, at jeg har omkring 2 kg væske i kroppen. Ægløsning forventes enten i løbet af i dag eller i morgen, og nu vil jeg bare gerne have det overstået. Jeg føler mig frygtelig forrådt af min egen krop. Jeg synes ikke helt, det er fair.

Dagens piveindlæg, hvor jeg synes det hele er lidt træls! ØV! Og jeg gruer allerede ugevejningen i morgen i Taberklubben...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar