onsdag den 25. juli 2012

Der sker ikke så meget, men...

Dagens morgenvægt var 85,9 kg. Det er ikke godt for vægten at holde ferie. Men det var nu ikke det, jeg ville skrive indlæg om.

Nej, det, der er fedt i øjeblikket, er, at jeg begynder at få mere og mere kontur på min krop. Jeg skal ikke længere kæmpe for at få mine lårmuskler til at stritte frem - det kommer helt af sig selv. Jeg har fået synlige kraveben. Jeg er begyndt virkelig at få talje. Min mave hænger ikke på samme måde længere. Jeg har næsten ingen dansehåndtag. Altsammen ting, som jeg virkelig nyder.

Jeg var igennem noget af mit tøj i dag, og det var virkelig underlig fornemmelse at kunne begynde at pakke str XL væk. Jeg er nu efterhånden fast str M/L. Meget meget underlig fornemmelse.

Det går stille og roligt fremad med mit løberi. Jeg har haft en lille feriepause på 1 1/2 uges tid, men jeg kom afsted igen den anden dag og igen igår. Jeg tror snart, at min 1,2 km rute kan udvides. Jeg øger stille og roligt og forcerer intet frem. Jeg vil beholde gejsten og ikke have noget ødelagt pga manglende fremskridt. Glæder mig til at øge ruten - det sker nok i løbet af de næste par løbeture...

Om en måneds tid er det 1 år siden, at jeg startede denne proces. Jeg har stadig et lille håb om at have rundet 30 kg, når jeg når 28. august. Dog mangler jeg lidt motivationen i øjeblikket, men det skal nok komme igen...

Jeg er spændt på, hvordan status er på mig, når jeg ser 1 år frem i tiden. For 1 år siden ville jeg have grint, hvis nogen havde fortalt mig, at jeg ville have en BMI på under 30 denne sommer. Måske jeg er normalvægtig om 1 år. Måske jeg ikke er. Uanset hvad, så befinder jeg mig rigtig godt i min nuværende krop - men jeg føler stadig ikke, at jeg er færdig med min proces...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar