fredag den 27. juli 2012

Så er vi der igen!

Jeg er sur, frustreret og hvad der ellers findes af irriterende ting. Rigtig øv over vægten. Jeg spiser pænt, følger diæten og hopper ikke udenfor. Denne uge har jeg virkelig været god. Og alligevel sker der ikke en dyt! I stedet har jeg formået at tage på. Dagens morgenvægt er 86,2 kg.

Enten er det pga ægløsning (som vist nok er lige om hjørnet), eller også er det pga den voldsomme varme (= det klassiske væske i kroppen). Jeg er ved at være træt af at have en kvindekrop, når hormonerne sådan hele tiden driller.

Men selvom vægten driller, så har ugen også været god. Selvom vægten ikke viser fremskridt, sker der fremskridt andre steder.

Det første fremskridt skrev jeg om i forrige indlæg, nemlig Vero Moda top i str M, som jeg kunne passe. Igår var det en nederdel fra H&M i str 42, jeg snildt kunne hoppe i, og den anden dag en Kello-nederdel i str 40. Det er så fedt!

Der er også fremskridt i mit løb. Sidst jeg var ude at løbe, kunne jeg løbe 1,2 km uden pause, så D og jeg talte om bagefter, at jeg måske skulle prøve at øge afstanden. Det gjorde jeg så igår - ruten blev øget til 1,5 km - og jeg løb den i streg. Jeg var meget overrasket over mig selv, selvom jeg havde et par kriser undervejs. Det var heller ikke fordi, at jeg havde den helt store hastighed til sidst, men alt det er ligemeget - jeg løb!

Så selvom vægten ikke arter sig som jeg vil - så sker der alligevel fremskridt på den ene eller anden måde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar