lørdag den 14. juli 2012

Impulsiv spisning i byen igår

Ungerne blev sendt på miniferie hos bedsteforældrene igår. Det var egentlig meningen, at vi skulle have spist aftensmad derude, men ret impulsivt endte vi med at tage ud at spise i stedet. Vi tog på buffet på Det Ny Kronborg, og det var en masse snaskmad. Bagefter tog vi hjem og så MIB I og II, for vi skal i biografen og se MIB III i aften. Der sneg sig lidt chips ind, mens vi så dem...

Derfor gruede jeg virkelig for vægten til morgen, men den sagde heldigvis 85,9 kg. Ikke lige så lav som igår, men det er okay.

Jeg er lige kommet hjem fra en morgenløbetur, og jeg kunne desværre ikke løbe den ud i én streg (gjorde jeg sidst), men det var tæt på. 1,24 km. Jeg er ved at komme op i længde. Jeg føler nu stadig, at jeg skal dø, når jeg er afsted, men jeg gør det. Nu har det da holdt i 2 måneder, og jeg har det sindssygt godt i min krop bagefter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar