torsdag den 30. august 2012

Det er ikke meget jeg får skrevet...

Jeg har ligget syg de sidste par dage - med yngstebarnet som følgemand. Det burde ikke være lovligt for forældre at være syge samtidig med deres børn.

Vægten sagde til morgen 85,6 kg. Jeg vil gerne længere ned, men jeg er igen i en periode, hvor jeg ikke rigtigt gær noget for det. Den anden dag ÅD jeg en hel pose chips SELV! Og jeg NØD det! Hold op hvor var det længe siden, jeg sidst havde fået chips, hvor jeg sådan rigtig kunne give den gas.

Samtidig er jeg faldet tilbage i at skulle have sukker om aftenen. Jeg skal vist snart på sukkerafvænning igen.

Træning er der ikke meget af i disse dage - simpelt hen fordi jeg ikke har lungekapacitet til det pga sygdom. Det irriterer mig grænseløst. Jeg forsøgte ellers at gennemføre en træning i søndags, hvor sygdommen var på det højeste. Jeg troede bogstaveligt talt, at jeg skulle dø!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar