onsdag den 15. august 2012

Jeg bliver idiot!

Det sker NADA! med vægten. I forhold til igår har jeg taget 400 gram på. Jeg forstår det ikke.

Det, jeg især ikke forstår, er, at jeg jo dyrker 20 minutters høj-intensitetstræning hver dag. Jeg kan tydeligt mærke, at jeg får muskler, jeg ikke anede eksisterede, men jeg synes da også snart, at der burde ske noget med vægten. Jeg ved godt, at muskler vejer mere end fedt, men hold op hvor er det frustrerende!

Jeg fortsætter selvfølgelig med min motion, men ih guder hvor jeg hader kvindekroppen. D gik igang med at tabe sig for 1 1/2 måned siden, og han har flyttet sig helt vildt. Jeg står bare i stampe.

Dagens vægt er 85,9 kg. Det eneste, der kan hæve mit humør en smule er, at jeg da trods alt ligger under 86. Jeg forbander den dag, hvor D kommer under mig i vægt - for det kommer til at ske med hans hastighed. Øv!

Jeg overvejer mere og mere, om jeg skal begynde på pillerne igen... Det her virker jo tydeligvis ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar