fredag den 17. august 2012

Håndklædet kastet i ringen

Jeg ved godt, at jeg er i hård træning i øjeblikket, og at det nok er derfor, at vægten ikke flytter sig. Men jeg gider ikke mere. Jeg har ligget omkring de 86 kg den sidste 1 1/2 måned. Nu SKAL der altså ske noget!

Derfor kastede jeg til morgen håndklædet i ringen (igen) og tig en pille. Det er ikke noget, jeg er stolt af. Men jeg gider ikke blive ved med at være frustreret. Samtidig har jeg svært ved at holde mig fra slikket og det usunde om aftenen. Jeg har en sølle rygrad uden pillerne (holder dog trods alt vægten).

Men nu prøver jeg at give en skalle endnu engang sammen med pillerne. Jeg har 10 dage til at nå mit mål. Håber jeg bare kommer en smule tættere på. Jeg fortsætter også med træningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar