lørdag den 18. august 2012

Ved sgu ikke rigtig...

Vægten til morgen sagde 85,7 kg. Jeg har også taget pille til morgen. Men jeg ved sgu ikke rigtig - er det forkert at begynde på pillerne igen?

10 dage til 1-års dagen. Hvis jeg nosser mig sammen, burde det vare opnåeligt - eller i det mindste meget tæt på. 1,7 kg igen. Jeg HÅBER!

Jeg er stadig på 30 Day Shred. I dag er 13. dagen - regner med at motionere i eftermiddag, når børnene er blevet afleveret til bedsteforældrene. Vi skal i byen i aften UDEN børn!

Noget helt andet - D er også begyndt at tabe sig. Han har tabt 10 kg på 2 måneders tid. Jeg er så stolt af ham. Og hans mave er bare blevet så tynd! Jeg tror ikke nogen af os har været så "små" siden vi lærte hinanden at kende.

I aften regner jeg med at tage min nye kjole på. Måske vi finder et par sommersko til mig inde i byen. Jeg har jo ikke sådanne kvindeting stående, for før i tiden gemte jeg mig væk, og så dulle-ting jo ikke nødvendige. Men det er de nu!

1 kommentar:

  1. Det lyder så godt Tine.

    Jeg er overbevist om at du kan uden pillerne men kan godt forstå du gerne vil have støtten :)

    Det er så sejt med shred, jeg hepper på dig.

    Og stort klap på skulderen til Dennis!

    SvarSlet