fredag den 3. august 2012

Glæder mig til hverdagen begynder igen...

Nørj, hvor jeg glæder mig til, at min hverdag bliver normal igen på mandag. Jeg har i denne uge været alene hjemme - de andre er startet på arbejde og i pasning. Jeg havde lige en uge mere pga for meget afspadsering.

Dagens morgenvægt var 86,2 kg. Jeg vil SÅ gerne snart se 85 igen - og jeg ved også godt, at det kommer. Det sker bare ikke, før det bliver hverdag igen.

Jeg var til MG-møde i Kolding Storcenter igår, og for første gang købte jeg tøj til mig selv i almindelige forretninger. Mit bedste køb var en kjole i str M. Den stod egentlig på tilbud til 175,-, men det endte med, at jeg kun betalte 90,-

Jeg glæder mig til at have følelsen af, at jeg godt kan have den på andre steder end herhjemme. Jeg synes den er SÅ fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar