mandag den 13. november 2023

Lift-off - så er det lige om lidt

Jeg ligger i min seng. Mit hoved vækkede mig kl 5.15 - vækkeuret har lige ringet kl 5.30.

Jeg skyndte mig ud at tage min mavesyrepille, så snart jeg fik øjne. Det er ikke, at jeg tager en pille for sent, der skal ødelægge det. Nu tilbage i min seng. Jeg mangler "kun" at gå i bad.

Min krop har forrådt mig. Min mens begyndte pludselig at dukke op igår. Ikke noget voldsomt - bare sådan lidt "Jeg er her altså også.." Lorte krop. Det gider jeg da ikke at bøvle med oveni en operation. Jeg er i dag på dag 25, så jeg synes ærligt ikke, at min krop kan være det bekendt... Øv!

Nu vil jeg udgive dette indlæg og gå i bad. Og så ser vi lige, hvordan dokumentationen af de næste par dage bliver.

Mit hoved er klar. Min krop er klar. Min psyke er klar. Nu skal vi videre! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar