søndag den 12. november 2023

Puha - 1 dag tilbage

Puha, jeg forudser allerede nu, at det bliver en meget lang dag i dag. Og nerverne er så småt begyndt at dukke op...

Jeg fik taget billeder igår. Det var/er nødvendigt, jeg gør det, så jeg kan følge processen. Men det var ikke en rar oplevelse at se billederne igennem bagefter. Hold nu op, hvor er jeg stor. Billederne stemmer slet ikke overens med det, jeg ser, når jeg ser mig selv i spejlet. Tal om fornægtelse. Igår så jeg det billede, som alle andre ser mig. Det var ikke rart. 

Jeg har haft voldsomme smerter i mit højre knæ (artriosen driller) de sidste par uger, hvilket har medført, at min nattesøvn har været elendig. Jeg endte med at falde i søvn på sofaen og efter et par timer trisse i seng. 

Jeg troede, at jeg havde styr på alt, hvad jeg skulle have styr på, men efter at have kontaktet min veninde, der blev opereret i mandags, fandt jeg ud af, at jeg overhovedet ikke har styr på noget. Heller ikke tøj-situationen. Så jeg skyndte mig at tage min mavesyrepille (havde forstået, at jeg først skulle tage den til eftermiddag), og så fandt jeg ud af, at jeg også skulle have pillerne med derop i morgen. Så kom jeg i tanke om, at jeg ikke måtte have smykker på, så med tårerne trillende ned af kinderne tog jeg min vielsesring af og lagde den på klaveret. Det var godt, at jeg var alene hjemme. 

Så jeg var inde og kigge på tøj. Rådene her er, at det skal være blødt og behageligt tøj. Sådan noget tøj har jeg ikke! Så jeg har fundet det næst-bedste frem - en nederdel, som jeg håber ikke bliver for stram. Så tudede jeg igen. 

Jeg blev anbefalet ørepropper og læbepomade. Det er blevet pakket. Så kom jeg i tanke om tandbørste og tandpasta. Så det er blevet pakket. Jeg har pakket en forlængerledning. Jeg skal have pakket en lader. 

Og så skal jeg op i morgen kl. 5.30 for at tage min mavesyrepille. Må tage piller indtil 2 timer før mødetidspunkt. 

Jeg er one big mess lige nu. Forvirret. I venteposition. Utålmodig. Angst. Spændt. Nervøs. 

D vækkede mig op til morgen kl. 5, fordi han havde drømt, at jeg gik fra ham. Det er ikke kun mig, der er i proces. Det er svært for os alle. Og nu skal vi bare videre fra det tomrum, vi sidder fast i lige nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar