onsdag den 8. november 2023

Proteindrik, der smager fantastisk! 5 dage tilbage

Efter at have fået anbefalet Clear Whey af en kollega i sidste uge, brugte jeg weekenden på at undersøge, hvilket produkt jeg vurderede var det bedste. Jeg endte hos Bodylab, da deres Clear Whey er det produkt på markedet med den højeste andel protein. I ét brev svarende til 3 dl væske er der 30 g protein. Man skal have 1 g protein pr. kg, så i skrivende stund skal jeg have 120 g protein om dagen. Det svarer til 4 breve, hvis jeg ikke får andet. Det var da dejligt nemt at finde ud af. 

Igår hentede jeg pakken hos pakkeshoppen, og i dag skulle jeg prøvesmage. Det smager fantastik. Jeg er så lettet over endelig at have fundet et proteinpulver, som jeg kan lide og har lyst til at få mere af. Så er der styr på det!

Jeg fik lov til at bestemme aftensmaden, så det blev et farvel til pizza. Hold fast, det smagte godt, og selvom jeg har en lille smule dårlig samvittighed, så fortryder jeg på ingen måde. Det var mit farvel til pizza! 

Efter aftensmaden gik jeg i gang med at få organiseret mine proteinbreve, så der er overblik over det til næste uge. Så er der styr på det!

Jeg forsøgte igår aftes at bestille tid online til at få fjernet sting fredag om 2 uger, men der var ingen ledige tider. Derfor ringede jeg til lægen i dag, og det føltes som jeg allernådigst fik en tid fredag 24/11 kl. 8.20 - sekretæren lød som om de var ret pressede. Så er der styr på det!

Da jeg kørte hjem fra arbejde, kørte jeg et smut forbi apoteket og fik handlet både på recept og i håndkøb. Så er der styr på det!

Bagefter var jeg også en tur i Coop365, hvor jeg købte A38 og appelsinyoughurt. Så er der styr på det!

Det næste, jeg skal have styr på, er at få lavet den grundsuppe, der står i min operationsmappe. Lige siden jeg så opskriften til samtalen i mandags, har jeg tænkt, at jeg skulle lave denne suppe, men jeg begynder at blive i tvivl. Efter at have skrevet med min veninde, der blev opereret i mandags, går det langsomt op for mig, hvor lidt man reelt spiser. Hun har enormt svært ved overhovedet at nå op til de mængder, der står i bogen, så det er måske spildt krudt for mig at begynde også at forberede suppe. Jeg går lige i overvejelsesmode, men lige nu hælder jeg mest til, at jeg dropper det. 

Jeg nyder at sætte flueben ved en hel masse ting. D har fået grønt lys af sin leder til at køre mig både op til Aleris og hente mig igen dagen efter. Dejligt, at det hele flasker sig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar